Робота із зверненнями громадян за січень-серпень 2019 року      

           Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень голови обласної державної адміністрації  та голови  районної державної  адміністрації  та інших нормативних актів.

          За січень-серпень 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 442 звернення від 938 громадян. З них: поштою (електронною     поштою) – 12 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 21,  44 громадянина побувало на особистих прийомах керівництва районної державної адміністрації та на особистих виїзних – 16. Через обласну державну адміністрацію надійшло 26 звернень, Кіровоградський обласний контактний центр – 97, урядову гарячу лінію – 222.

          За результатами розгляду надано 161 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 266 та перебувають на розгляді 14 звернень.

          За категорією авторів надійшло 41 звернення від одиноких матерів, 24 – від  багатодітних сімей, 21 – від ветеранів праці, 7 – від дітей війни, 16 – від учасників бойових дій; від осіб з інвалідністю: І групи – 8, ІІ групи – 23, ІІІ групи – 13; від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 5; від дітей з інвалідністю – 8;  268 – інші   категорії.

          За соціальним станом: 103 – від  пенсіонерів, 6 – від  робітників, 12 – від селян,   27 – від безробітних, 8 – від пенсіонерів з числа військовослужбовців,  17 – від працівників бюджетної  сфери; 264 – інші.

         У січні-серпні 2019 року всього порушено 527 питань, а саме:

          аграрної політики і земельних відносин – 50: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунки за здані в оренду паї, надання земельних ділянок у власність;

           соціального захисту населення – 238: надання матеріальної допомоги,   призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії, виплата допомоги на дітей декретних, аліментів, визначення соціального статусу та інші;

           охорони здоров'я – 36: забезпечення ліками, надання безоплатної медичної допомоги;

           комунального господарства – 109: плата за житло та комунальні послуги, ремонту житла, теплопостачання, водопостачання, газопостачання,  електропостачання, ремонту доріг;

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 7 питань;

           транспорту і зв'язку – 17: робота стаціонарних телефонів, трансляції українських радіопередач;

         діяльності органів місцевого самоврядування – 7;

          та інші.

          Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям.

         Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

          На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" районною державною адміністрацією протягом січня - серпня  2019 року забезпечено:

-  проведення 8 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 8 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

Робота із зверненнями громадян за січень-червень 2019 року 

       Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень голови обласної державної адміністрації  та голови  районної державної  адміністрації  та інших нормативних актів.

          За січень-червень 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 345 звернень від 429 громадян. З них: поштою (електронною     поштою) – 7  звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 16,  36 громадян побувало на особистих прийомах керівництва районної державної адміністрації та на особистих виїзних – 14. Через обласну державну адміністрацію надійшло 16 звернень, Кіровоградський обласний контактний центр – 84, урядову гарячу лінію – 171.

          За результатами розгляду надано 128 роз’яснень, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 206 та перебувають на розгляді 11 звернень.

          За категорією авторів надійшло 33 звернення від одиноких матерів, 18 - від багатодітних сімей, 14 – від ветеранів праці, 7 – від дітей війни, 213- інші категорії.

          За соціальним станом: 81 – від  пенсіонерів, 6 – від  робітників, 8 – від селян,   21 – від безробітних, 4 – від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 210 – інші.

         У січні-червні 2019 року всього порушено 414 питань, а саме:

          аграрної політики і земельних відносин – 36: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунки за здані в оренду паї, надання земельних ділянок у власність;

           соціального захисту населення – 196: надання матеріальної допомоги,   призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії, виплата допомоги на дітей декретних, аліментів та інші;

           охорони здоров'я – 24: забезпечення ліками, надання безоплатної медичної допомоги;

           комунального господарства – 90: плата за житло та комунальні послуги, ремонту житла, теплопостачання, водопостачання, газопостачання,  електропостачання, ремонту доріг;

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 6 питань;

           транспорту і зв'язку – 17: робота стаціонарних телефонів, трансляції українських радіопередач;

            діяльності органів місцевого самоврядування – 7;

          та інші.

          Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

          На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" районною державною адміністрацією протягом січня-червня 2019 року забезпечено:

-  проведення 6 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 6 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

Робота із зверненнями громадян за січень-квітень 2019 року      

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень голови обласної державної адміністрації  та голови  районної державної  адміністрації  та інших нормативних актів.

За січень-квітень 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 236 звернень від 305 громадян. З них: поштою (електронною     поштою) – 4  звернення, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 10,  24 громадянина побувало на особистих прийомах керівництва районної державної адміністрації та на особистих виїзних – 4. Через обласну державну адміністрацію надійшло 11 звернень, Кіровоградський обласний контактний центр – 64, урядову гарячу лінію – 118.

За результатами розгляду надано 91 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 139 та перебувають на розгляді 6 звернень.

За категорією авторів надійшло 29 звернень від одиноких матерів, 8 - від багатодітних сімей, 11 – від ветеранів праці, 5 – від дітей війни, 147- інші категорії.

За соціальним станом: 60 - від пенсіонерів, 2 - від робітників, 6 – від селян, 15 – від безробітних, 2 – від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 139 – інші.

У січні-квітні 2019 року всього порушено 290 питань, а саме:

          аграрної політики і земельних відносин – 23: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунки за здані в оренду паї, надання земельних ділянок у власність;

           соціального захисту населення – 132: надання матеріальної допомоги,   призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії, виплата допомоги на дітей декретних, аліментів та інші;

           охорони здоров'я – 17: забезпечення ліками, надання безоплатної медичної допомоги;

           комунального господарства – 70: плата за житло та комунальні послуги, ремонту житла, теплопостачання, водопостачання, газопостачання,  електропостачання, ремонту доріг;

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 4 питання;

           транспорту і зв'язку – 14: робота стаціонарних телефонів, трансляції українських радіопередач;

           діяльності органів місцевого самоврядування – 5;

           та інші.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" районною державною адміністрацією протягом січня - квітня 2019 року забезпечено:

-  проведення 4 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 4 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня-квітня 2019 року прозвітували 2 керівника структурних підрозділів районної державної адміністрації та 5 голів виконавчих комітетів рад району).

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

Робота із зверненнями громадян у 2018 році

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень голови обласної державної адміністрації та голови  районної державної  адміністрації  та інших нормативних актів.

За січень-грудень 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 715 звернень, що на 24 звернення більше порівняно з 2017 роком. З них: поштою (електронною поштою) – 56 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 42, 73 громадянина побувало на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації та на особистих виїзних – 34, всього звернулось громадян на прийом 107. Через обласну державну адміністрацію надійшло 32 звернення, Кіровоградський обласний контактний центр – 136, урядову гарячу лінію – 332. Загальна кількість громадян, які звернулися у    2018 році – 977, порушено  питань – 783.

За результатами розгляду надано 347 роз’яснень, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 356  та заходи вживаються по  12 зверненнях.

За категорією авторів надійшло 14 звернень від одиноких матерів, 8 – від  багатодітних сімей, 682 – інші категорії.

За соціальним станом: 46 – від пенсіонерів, 14 – від  робітників, 4 – від  селян, 3 – від  працівників бюджетної сфери, 25 – від  безробітних, 2 – від військовослужбовців,  621 – інші.

У січні - грудні 2018 року всього порушено 783 питання, а саме:

           аграрної політики і земельних відносин – 40: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунки за здані в оренду паї, надання земельних ділянок у власність;

           соціального захисту населення – 345: надання матеріальної допомоги, призначення і виплати соціальної допомоги та  субсидії, виплати допомоги на дітей, декретних, аліментів та інші;

           охорони здоров'я – 25: забезпечення ліками та інші;

        комунального господарства – 71: плата за житло та комунальні послуги, питання водозабезпечення, ремонту житла, теплопостачання та інші;

           житлової політики – 2; 

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності –24 питання;

           транспорту  і зв'язку – 40 ; 

праці і заробітної плати – 3; сім'ї,

та захисту прав дітей – 14;

          інші – 216.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом січня-грудня 2018 року забезпечено:

проведення 12 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

проведення 12 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом   січня – грудня 2018 року прозвітували 19 голів виконавчих комітетів рад району).

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян за січень –вересень  2018 року

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації та голови  районної державної  адміністрації  та інших нормативних актів.

За січень – вересень2018 року до районної державної адміністрації надійшло 557 звернень від 635 громадян. З них: поштою (електронною поштою) –  48 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 35,  57 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 34. Через обласну державну адміністрацію надійшло 26 звернень, Кіровоградський обласний контактний центр – 100, урядову гарячу лінію – 248.

          За результатами розгляду надано 282 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 266 та заходи вживаються по 9 зверненнях.

          За категорією авторів надійшло 11 звернень від одиноких матерів, 5 - від багатодітних сімей, 541- інші категорії.

          За соціальним станом: 24 - від пенсіонерів, 14 - від робітників, 18 - від безробітних, 2- військовослужбовця,  499- інші.

         У січні - вересні 2018 року всього порушено 612 питань, а саме:

            з аграрної політики і земельних відносин – 34: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв та видачі майнових паїв в натурі;

           по соціальному захисту – 244: надання матеріальної допомоги,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій, інші;

           охорони здоров'я – 22;

           з комунального господарства – 40;

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 21 питання;

           із транспорту і зв'язку - 40;

           інші – 211.

          Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом січня-вересня 2018 року забезпечено:

-  проведення 9 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян; 

- проведення 9 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня –вересня  2018 року прозвітували 16 голів виконавчих комітетів рад району).

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації, виданого за рішенням колегії райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови рад району щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян за січень – серпень  2018 року

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації та голови  районної державної  адміністрації  та інших нормативних актів.

За січень –серпень 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 505 звернень від 560 громадян. З них: поштою (електронною поштою) –                         43 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 33,  53 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 31. Через обласну державну адміністрацію надійшло 23 звернення, Кіровоградський обласний контактний центр – 91, урядову гарячу лінію – 223.

          За результатами розгляду надано 237 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 249 та заходи вживаються по 19 зверненнях.

          За категорією авторів надійшло 11 звернень від одиноких матерів, 5 - від багатодітних сімей, 489- інші категорії.

          За соціальним станом: 24 - від пенсіонерів, 14 - від робітників, 18 - від безробітних, 2- військовослужбовця,  447- інші.

         У січні - серпні 2018 року всього порушено 552 питання, а саме:

            з аграрної політики і земельних відносин – 30: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв та видачі майнових паїв в натурі;

           по соціальному захисту – 216: надання матеріальної допомоги,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій, інші;

           охорони здоров'я – 18;

           з комунального господарства – 36;

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 18 питань;

           із транспорту і зв'язку - 40;

           інші – 194.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом січня-серпня 2018 року забезпечено:

-  проведення 8 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян; 

- проведення 8 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня –серпня 2018 року прозвітували 16 голів виконавчих комітетів рад району).

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації, виданого за рішенням колегії райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови рад району щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян за січень-липень 2018 року

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації та голови  районної державної  адміністрації  та інших нормативних актів.

За січень – липень 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 428 звернень від 443 громадян. З них: поштою (електронною поштою) –  36 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 28,  45 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 27. Через обласну державну адміністрацію надійшло 21 звернення, Кіровоградський обласний контактний центр – 80, урядову гарячу лінію – 186.

          За результатами розгляду надано 215 роз’яснень, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 196 та заходи вживаються по 17 зверненнях.

          За категорією авторів надійшло 11 звернень від одиноких матерів, 5 - від багатодітних сімей, 412- інші категорії.

          За соціальним станом: 24 - від пенсіонерів, 14 - від робітників, 18 - від безробітних, 2- військовослужбовця,  370- інші.

         У січні - липні 2018 року всього порушено 466 питань, а саме:

            з аграрної політики і земельних відносин – 30: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв та видачі майнових паїв в натурі;

           по соціальному захисту – 188: надання матеріальної допомоги,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій, інші;

           охорони здоров'я – 10;

           з комунального господарства – 30;

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 18 питань;

           із транспорту і зв'язку - 33;

           інші – 157.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом січня-липня 2018 року забезпечено:

-  проведення 7 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян; 

- проведення 7 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня – червня 2018 року прозвітували 14 голів виконавчих комітетів рад району).

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації, виданого за рішенням колегії райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови рад району щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян за січень-червень 2018 року

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації та голови  районної державної  адміністрації  та інших нормативних актів.

За січень –червень 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 364 звернення від 452 громадян. З них: поштою (електронною поштою) – 32 звернення, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 24,  40 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 23. Через обласну державну адміністрацію надійшло 20 звернень, Кіровоградський обласний контактний центр – 64, урядову гарячу лінію – 158.

          За результатами розгляду надано 180 роз’яснень, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 167 та заходи вживаються по 17 зверненнях.

          За категорією авторів надійшло 8 звернень від одиноких матерів, 3 - від багатодітних сімей, 353- інші категорії.

          За соціальним станом: 18 - від пенсіонерів, 9 - від робітників, 4 - від безробітних, 2- військовослужбовця,  329- інші.

         У січні-червні 2018 року всього порушено 395 питань, а саме:

            з аграрної політики і земельних відносин – 25: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв та видачі майнових паїв в натурі;

           по соціальному захисту – 156: надання матеріальної допомоги,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій, інші;

           охорони здоров'я – 7;

           з комунального господарства – 19;

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 16 питань;

           із транспорту і зв'язку - 24;

           інші – 148.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом січня-червня 2018 року забезпечено:

-  проведення 6 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян; 

- проведення 6 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня – червня 2018 року прозвітували 12 голів виконавчих комітетів рад району).

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації, виданого за рішенням колегії райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови рад району щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян за січень-травень 2018 року

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації та голови  районної державної  адміністрації  та інших нормативних актів.

За січень –травень 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 300 звернень від 365 громадян. З них: поштою (електронною поштою) –28 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 21,  33 громадянина побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 17. Через обласну державну адміністрацію надійшло 18 звернень, Кіровоградський обласний контактний центр – 51, урядову гарячу лінію – 130.

          За результатами розгляду надано 152 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 141 та заходи вживаються по 7 зверненнях.

          За категорією авторів надійшло 6 звернень від одиноких матерів, 2 - від багатодітних сімей, 292- інші категорії.

          За соціальним станом: 12 - від пенсіонерів, 6 - від робітників, 4 - від безробітних, 2- військовослужбовця,  276- інші.

         У січні-травні 2018 року всього порушено 325 питань, а саме:

            з аграрної політики і земельних відносин – 23: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв та видачі майнових паїв в натурі;

           по соціальному захисту – 132: надання матеріальної допомоги,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій, інші;

           охорони здоров'я – 5;

           з комунального господарства – 15;

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 12 питань;

           із транспорту і зв'язку - 20;

           інші – 118.

          Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом січня-квітня 2018 року забезпечено:

-  проведення 5 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян; 

- проведення 5 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня –травня 2018 року прозвітували 10 голів виконавчих комітетів рад району).

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації, виданого за рішенням колегії райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови рад району щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

Робота із зверненнями громадян за січень-березень 2018 року     

          Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації  та голови  районної державної  адміністрації  та інших нормативних актів.

          За січень - березень 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 190 звернень від 235 громадян. З них: поштою (електронною     поштою) –                         18 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 13,  21 громадянин побував на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 7. Через обласну державну адміністрацію надійшло 10 звернень, Кіровоградський обласний контактний центр – 36, урядову гарячу лінію – 84.

          За результатами розгляду надано 96 роз’яснень, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 86 та заходи вживаються по 8 зверненнях.

          За категорією авторів надійшло 6 звернень від одиноких матерів, 4 - від багатодітних сімей, 180- інші категорії.

          За соціальним станом: 16 - від пенсіонерів, 6 - від робітників, 7 - від безробітних, 2- військовослужбовця,  159- інші.

         У січні-березні 2018 року всього порушено 206 питань, а саме:

            з аграрної політики і земельних відносин – 20: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв та видачі майнових паїв в натурі;

           по соціальному захисту – 83: надання матеріальної допомоги,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій, інші;

           охорони здоров'я – 5;

           з комунального господарства – 8;

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 10 питань;

           із транспорту і зв'язку - 14;

           інші – 66.

          Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

           Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

         На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

          На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом січня-березня 2018 року забезпечено:

-  проведення 3 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 3 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня – березня 2018 року прозвітували 6 голів виконавчих комітетів рад району).

         Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації, виданого за рішенням колегії райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови рад району щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян за січень-лютий 2018 року

 

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень-лютий 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 137 звернень громадян, а саме: поштою(електронною поштою) – 17, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 9; через ОДА – 6;  через Кіровоградський обласний контактний центр – 25; через Урядову гарячу лінію – 60; та 18 жителів району побували на особистих та виїзних прийомах голови і заступників голови районної державної адміністрації.

У січні-лютому 2018 року у зверненнях всього порушено 148 питань, а саме:

  • аграрна політика і земельні відносини – 12 звернень, щодо оформлення державних актів на землю, видачі майнових паїв в натурі;
  • транспорт і зв’язок – 11, щодо телефонізації квартир;
  • соціальний захист - 62, стосовно призначення, перегляду розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати, надання матеріальної допомоги, роботи закладів соціального захисту, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидій;
  • охорона здоров'я – 4, стосовно роботи МСЄК, визначення групи інвалідності, неправомірні дії працівників охорони здоров'я;
  • комунальне господарство – 7, щодо плати за житло та комунальні послуги, експлуатації та ремонту житла, теплопостачання, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій;
  • житлова політика –2, стосовно поліпшення житлових умов;
  • інші питання – 50.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

           Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

В районній державній адміністрації працює «гаряча телефонна лінія», відповідно керівництвом райдержадміністрації було прийнято 5 телефонних дзвінків та надано роз’яснення громадянам з порушених питань. Всього звернулось до «гарячої телефонної лінії» 9 громадян.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом      січня - лютого 2016 року забезпечено:

- проведення 2 Днів контролю, в рамках якого перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;     

- проведення 2 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня-лютого 2016 року прозвітували Суходільський, Першотравневий, Олександрівський, Новоолександрівський сільські голови).

         Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян за січень 2018 року

 

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень 2018 року до районної державної адміністрації надійшло                 79 звернень від 81 громадянина. З них: поштою (електронною поштою) –                       5 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 5, 5 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації. Через обласну державну адміністрацію надійшло 2 звернення, Кіровоградський обласний контактний центр –17, урядову гарячу лінію – 45.

За результатами розгляду надано 39 роз’яснень, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 32 та заходи вживаються по 8 зверненнях.

У січні 2018 року всього порушено 84 питання, а саме:

          з комунального господарства – 4 з питань: щодо забезпечення гарячим та холодним водопостачанням, газифікації та електропостачання населених пунктів, будинків;

з аграрної політики і земельних відносин – 4 з питань: щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунків за здані в оренду паї та видачі майнових паїв;

по соціальному захисту – 38 з питань: щодо призначення, перегляд розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати, надання матеріальної допомоги, призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій;

транспорту і зв'язку – 5 з питань: щодо пільгового перевезення, телефонізація квартир, будинків;

інші питання – 36.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

           Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

          На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року   № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією впродовж січня 2018 року забезпечено:

- проведення 1 дня контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 1 засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка впродовж січня 2018 року прозвітували 2 голів виконавчих комітетів рад району).

         Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

        Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

                   

 

 

 

Дополнительная информация