Про роботу із зверненнями громадян за січень-березень 2017 року

 

           Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної та голови районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

          За січень - березень 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 187 звернень від 199 громадян. З них: поштою (електронною     поштою) – 17 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 15,             30 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 13. Через обласну державну адміністрацію надійшло 4 звернення, Кіровоградський обласний контактний центр – 44, урядову гарячу лінію – 64.

          За результатами розгляду надано 94 (50,27%) роз’яснення,          відмовлено – 0(0%), вирішено позитивно – 82 (43,85%)  та заходи вживаються по  11 (5,88) зверненнях.

          За категорією авторів надійшло 3 звернення від одиноких матерів,         7 - від багатодітних сімей, 177- інші категорії.

          За соціальним станом: 9 - від пенсіонерів, 4 - від робітників, 5 - від безробітних, 1- військовослужбовець,  168- інші.

         У січні-березні 2017 року всього порушено 199 питань, а саме:

           з аграрної політики і земельних відносин – 16: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв та видачі майнових паїв в натурі;

           по соціальному захисту – 79: надання матеріальної допомоги - 14,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій - 57,                             інші – 8;

           охорони здоров'я – 8;

           з комунального господарства – 11;

           освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 9 питань;

           3 питання із транспорту і зв'язку та праці і заробітної плати;

           2- із житлової політики та питань сім'ї, дітей молоді та спорту;

            інші – 46.

            Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

           Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

         На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

          На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом січня-березні 2016 року забезпечено:

- проведення 3 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 3 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

          - звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом    січня – березня 2017 року прозвітували 6 голів виконавчих комітетів рад району).

         Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації, виданого за рішенням колегії райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови рад району щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

Про роботу із зверненнями громадян за січень-грудень 2016 року.

 Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень - грудень 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 1257 звернень від 2227 громадян. З них: поштою (електронною поштою) –               112 звернення, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 118, 128 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 84. Через обласну державну адміністрацію надійшло 48 звернень, Кіровоградський обласний контактний центр – 245, урядову гарячу лінію – 513 та від інших органів         влади - 9.  

За результатами розгляду надано 643 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 601 та заходи вживаються по 13 зверненнях.

За категорією авторів надійшло 15 звернень від інвалідів першої, другої і третьої групи , від дітей війни - 10 звернень, 28 - від одиноких матерів, 47 - від багатодітних сімей, 2 - від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 4 - від ветеранів праці, 1151- інші категорії.

За соціальним станом: 180 - від пенсіонерів; 22 - від робітників; 31 - від безробітних, 1024- інші.

У 2016 році всього порушено 1312 питань, а саме:

          з комунального господарства – 169 з питань: експлуатації та ремонту житла - 4, теплопостачання - 24, щодо забезпечення гарячим та холодним водопостачанням - 5, щодо газифікації та електропостачання населених пунктів, будинків – 15, щодо будівництва та ремонту доріг, вулиць – 16,          інші – 105;

з аграрної політики і земельних відносин – 90 з питань: щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунків за здані в оренду паї - 3,  видачі майнових паїв – 68, інші – 19;

по соціальному захисту – 470 з питань: щодо призначення, перегляд розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати - 15, надання матеріальної допомоги - 53, призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій - 245, виплати допомоги на дітей, аліментів – 12, інші – 145;

транспорту і зв'язку – 56 з питань: щодо пільгового перевезення - 5, телефонізація квартир, будинків - 36, надання поштових послуг – 3, інші – 12;

праці і заробітної плати – 20 з питань: стосовно працевлаштування та виплата допомоги по безробіттю - 7, інші – 13;

охорони здоров'я – 67 з питань: щодо забезпечення ліками та роботи МСЄК - 8, інші – 59;

інші питання – 440.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Щомісяця проводиться аналіз та узагальнення питань, які порушують громадяни у зверненнях, виявляються причини, що породжують повторні звернення.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади.  Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

 Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

 На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року   № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією впродовж січня – грудня 2016 року забезпечено:

- проведення 12 днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 12 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка впродовж січня – грудня      2016 року прозвітували начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації, начальник управління економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник відділу культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації, начальник відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації, Долинська міська рада та 18 голів виконавчих комітетів рад району).

 Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

 Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

Про роботу із зверненнями громадян за січень-жовтень 2016 року

 Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень – жовтень 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 1036 звернень від 1752 громадян (що пов’язано з надходженням 3-х колективних звернень від 259 осіб з питань щодо: функціонування Маловодянської ЗОШ            I-III ступенів, безкоштовного харчування учнів початкових класів у другому кварталі 2016 року та роботи ДНЗ №5 «Ружечка»). З них: поштою (електронною поштою) – 89 звернення, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 108, 117 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 72. Через обласну державну адміністрацію надійшло 41 звернення, Кіровоградський обласний контактний центр – 210, урядову гарячу лінію – 393 та від інших органів влади - 6.  

За результатами розгляду надано 534 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 483 та заходи вживаються по 19 зверненнях.

За категорією авторів: 15 звернень - від інвалідів першої, другої і третьої групи , від дітей війни - 7 звернень, 23 - від одиноких матерів, 43 - від багатодітних сімей, 2 - від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 4 - від ветеранів праці, 936- інші категорії.

За соціальним станом: 150 - від пенсіонерів; 22 - від робітників; 26 - від безробітних, 829- інші.

У січні – жовтні 2016 року всього порушено 1076 питань, а саме:

з комунального господарства – 149, з них із питань: експлуатації та ремонту житла - 4, теплопостачання - 20, забезпечення гарячим та холодним водопостачанням - 5, газифікації та електропостачання населених пунктів, будинків – 2 , будівництва та ремонту доріг, вулиць – 14, інші – 104;

з аграрної політики і земельних відносин – 86, з них  із питань: щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунків за здані в оренду паї - 3,  видачі майнових паїв – 65, інші – 18;

по соціальному захисту – 354, з них із питань: щодо призначення, перегляду розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати - 12, надання матеріальної  допомоги - 45,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій - 222, виплати допомоги на дітей, аліментів – 12, інші – 63;

транспорту і зв'язку – 50, з них із питань: щодо пільгового перевезення - 5, телефонізації квартир, будинків - 32, надання поштових послуг – 2, інші – 11;

праці і заробітної плати – 19 з них:  працевлаштування та виплати допомоги по безробіттю - 7, інші – 12;

охорони здоров'я – 64, з них із питань: забезпечення ліками та роботи     МСЄК - 7, інші – 57;

інші питання – 354.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини».

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією впродовж      січня – жовтня 2016 року забезпечено:

- проведення 10 днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 10 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка впродовж січня      – жовтня 2016 року прозвітували начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації, начальник управління економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник відділу культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації, начальник відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації, міський голова та 18 голів виконавчих комітетів рад району).

          Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

        Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

Про роботу із зверненнями громадян за січень-вересень 2016 року

 Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень – вересень 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 943 звернень від 1602 громадян (що пов’язано з надходженням 3-х колективних звернень з питань щодо функціонування Маловодянською ЗОШ I-III ступенів, безкоштовного харчування учнів початкових класів на другий квартал 2016 року та роботи ДНЗ №5 «Ружечка» від 259 осіб). З них: поштою (електронною поштою) – 82 звернення, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 103, 103 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 66. Через обласну державну адміністрацію надійшло                39 звернень, Кіровоградський обласний контактний центр – 196, урядову гарячу лінію – 349 та від інших органів влади - 5.  

За результатами розгляду надано 480 роз’яснень, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 434 та заходи вживаються по 29 зверненнях.

За категорією авторів надійшло 15 звернень від інвалідів першої, другої і третьої групи , від дітей війни - 7 звернень, 23 - від одиноких матерів, 36 - від багатодітних сімей, 2 - від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 4 - від ветеранів праці, 856- інші категорії.

За соціальним станом: 217 - від пенсіонерів; 20 - від робітників; 22 - від безробітних, 684- інші.

У січні – вересні 2016 року всього порушено 978 питань, а саме:

          з комунального господарства – 137, з них із питань: експлуатації та ремонту житла - 4, теплопостачання - 8, щодо забезпечення гарячим та холодним водопостачанням - 5, щодо газифікації та електропостачання населених пунктів, будинків – 2 ,щодо будівництва та ремонту доріг, вулиць – 14, інші – 104;

з аграрної політики і земельних відносин – 80, з них  із питань: щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунків за здані в оренду паї - 3,  видачі майнових паїв – 59, інші – 18;

по соціальному захисту – 323, з них із питань: щодо призначення, перегляд розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати - 12, надання матеріальної допомоги - 44,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій - 192, виплати допомоги на дітей, аліментів – 12, інші – 63;

транспорту і зв'язку – 46, з них із питань: щодо пільгового перевезення - 5, телефонізація квартир, будинків - 28, надання поштових послуг – 2, інші – 11;

        праці і заробітної плати – 19 з питань: стосовно працевлаштування та виплата допомоги по безробіттю - 7, інші – 12;

охорони здоров'я – 62, з них із питань: щодо забезпечення ліками та роботи МСЄК - 7, інші – 55;

інші питання – 311.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

 Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті  «Долинські новини».

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109                 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією впродовж      січня – вересня 2016 року забезпечено:

- проведення 9 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 9 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка впродовж січня – вересня           2016 року прозвітували начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації, начальник управління економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник відділу культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації, начальник відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації, міський голова та 18 голів виконавчих комітетів рад району).

 Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

Робота із зверненнями громадян за січень-серпень  2016 року

 Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень – серпень 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 811 звернень від 1392 громадян (що пов’язано з надходженням 3-х колективних звернень з питань щодо функціонування Маловодянською ЗОШ I-III ступенів, безкоштовного харчування учнів початкових класів на другий квартал 2016 року та роботи ДНЗ №5 «Ружечка» від 259 осіб). З них: поштою (електронною поштою) – 70 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 96, 88 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 59. Через обласну державну адміністрацію надійшло 37 звернень, Кіровоградський обласний контактний центр – 148, урядову гарячу лінію – 309 та від інших органів влади - 4.  

За результатами розгляду надано 412 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 364 та заходи вживаються по 13 зверненнях.

За категорією авторів надійшло 12 звернень від інвалідів першої, другої і третьої групи , від дітей війни - 6 звернень, 20 - від одиноких матерів, 30 - від багатодітних сімей, 2 - від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 4 - від ветеранів праці, 737- інші категорії.

За соціальним станом: 111 - від пенсіонерів; 20 - від робітників; 18 - від безробітних, 662- інші.

У січні – липні 2016 року всього порушено 730 питань, а саме:

з комунального господарства – 129, з них із питань: експлуатації та ремонту житла - 4, теплопостачання - 8, щодо забезпечення гарячим та холодним водопостачанням - 5, щодо газифікації та електропостачання населених пунктів, будинків – 2 ,щодо будівництва та ремонту доріг, вулиць – 14, інші – 96;

з аграрної політики і земельних відносин – 62, з них  із питань: щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунків за здані в оренду паї - 3,  видачі майнових паїв – 49, інші – 10;

по соціальному захисту – 281, з них із питань: щодо призначення, перегляд розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати - 4, надання матеріальної допомоги - 38,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій - 170, виплати допомоги на дітей, аліментів – 12, інші – 57;

транспорту і зв'язку – 42, з них із питань: щодо пільгового перевезення - 5, телефонізація квартир, будинків - 26, надання поштових послуг – 2, інші – 9;

праці і заробітної плати – 19 з питань: стосовно працевлаштування та виплата допомоги по безробіттю - 7, інші – 12;

охорони здоров'я – 32, з них із питань: щодо забезпечення ліками та роботи МСЄК - 6, інші – 26;

інші питання – 246.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті  «Долинські новини».

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією впродовж січня – серпня 2016 року забезпечено:

- проведення 8 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 8 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка впродовж січня – серпня 2016 року прозвітували начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації, начальник управління економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, начальник відділу культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації, міський голова та 17 голів виконавчих комітетів рад району).

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

Робота із зверненнями громадян за січень-липень  2016 року

 Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень – липень 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 709 звернень від 1175 громадян (що пов’язано з надходженням 3-х колективних звернень з питань щодо функціонування Маловодянською ЗОШ I-III ступенів, безкоштовного харчування учнів початкових класів на другий квартал 2016 року та роботи ДНЗ №5 «Ружечка» від 259 осіб). З них: поштою (електронною поштою) – 59 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 87, 72 громадянина побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 53. Через обласну державну адміністрацію надійшло 33 звернення, Кіровоградський обласний контактний центр – 135, урядову гарячу лінію – 266 та від інших органів влади - 4.  

За результатами розгляду надано 361 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 326 та заходи вживаються по 22 зверненнях.

За категорією авторів надійшло 10 звернень від інвалідів першої, другої і третьої групи ,    від дітей війни - 6 звернень, 17 - від одиноких матерів, 28 - від багатодітних сімей, 2 - від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 4 - від ветеранів праці, 642- інші категорії.

За соціальним станом: 99 - від пенсіонерів; 20 - від робітників; 14 - від безробітних, 576- інші.

У січні – липні 2016 року всього порушено 730 питань, а саме:

з комунального господарства – 120, з них із питань: експлуатації та ремонту житла - 4, теплопостачання - 6, щодо забезпечення гарячим та холодним водопостачанням - 5, щодо газифікації та електропостачання населених пунктів, будинків – 2 ,щодо будівництва та ремонту доріг, вулиць – 14, інші – 69;

з аграрної політики і земельних відносин – 54, з них із питань: щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунків за здані в оренду паї - 3,  видачі майнових паїв – 47, інші – 4;

по соціальному захисту – 247, з них із питань: щодо призначення, перегляд розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати - 4, надання матеріальної допомоги - 34,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій - 149, виплати допомоги на дітей, аліментів – 12, інші – 48;

транспорту і зв'язку – 34, з них із питань: щодо пільгового перевезення - 4, телефонізація квартир, будинків - 22, надання поштових послуг – 2, інші – 6;

праці і заробітної плати – 16, з них із питань: стосовно працевлаштування та виплата допомоги по безробіттю - 7, інші – 9;

охорони здоров'я – 30, з них із питань: щодо забезпечення ліками та роботи МСЄК - 6, інші – 24;

інші питання – 200.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті  «Долинські новини».

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією впродовж січня – липня 2016 року забезпечено:

- проведення 7 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 7 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка впродовж січня – липня 2016 року прозвітували начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації, начальник управління економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, міський голова та 15 голів виконавчих комітетів рад району).

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

              

   «Про роботу із зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року»

      Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень - червень 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 601 звернення від 934 громадян (що пов’язано з надходженням 3-х колективних звернень з питань щодо функціонування Маловодянською ЗОШ I-III ступенів, безкоштовного харчування учнів початкових класів на другий квартал 2016 року та роботи ДНЗ №5 «Ружечка» від 259 осіб). З них: поштою (електронною поштою) – 50 звернень, за допомогою засобів телефонного зв'язку – 80, 60 громадян побувало на особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації та на особистих виїзних – 48. Через обласну державну адміністрацію надійшло 24 звернення, Кіровоградський обласний контактний центр – 105, урядову гарячу лінію – 230 та від інших органів влади - 4.  

За результатами розгляду надано 314 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 271 та заходи вживаються по 16 зверненнях.

За категорією авторів надійшло 7 звернень від інвалідів другої і третьої групи ,    від дітей війни - 6 звернень, 12 - від одиноких матерів, 21 - від багатодітних сімей, 2 - від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 2 - від ветеранів праці,            547- інші категорії.

За соціальним станом: 81 - від пенсіонерів; 17 - від робітників; 10 - від безробітних, 493- інші.

У січні - червні 2016 року всього порушено 611 питань, а саме:

 з комунального господарства – 99 з питань: експлуатації та ремонту житла - 4, теплопостачання - 6, щодо забезпечення гарячим та холодним водопостачанням - 4, щодо газифікації та електропостачання населених пунктів, будинків – 2 ,щодо будівництва та ремонту доріг, вулиць – 9, інші – 74;

з аграрної політики і земельних відносин – 48 з питань: щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунків за здані в оренду паї - 3,  видачі майнових паїв – 41, інші – 4;

по соціальному захисту – 215 з питань: щодо призначення, перегляд розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати - 4, надання матеріальної допомоги - 32,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій - 129, виплати допомоги на дітей, аліментів – 12, інші – 38;

транспорту і зв'язку – 32 з питань: щодо пільгового перевезення - 4, телефонізація квартир, будинків - 22, надання поштових послуг – 2, інші – 4;

праці і заробітної плати – 7 з питань: стосовно працевлаштування та виплата допомоги по безробіттю - 4, інші – 3;

охорони здоров'я – 20 з питань: щодо забезпечення ліками та роботи МСЄК - 3,           інші – 17;

інші питання – 190.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

         Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

         Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються в газеті «Долинські новини».

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією впродовж січня – червня 2016 року забезпечено:

- проведення 6 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 6 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка впродовж січня – червня 2016 року прозвітували начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник фінансового управління райдержадміністрації, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації та 15 голів виконавчих комітетів рад району).

   Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

 ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян за січень-квітень 2016 року 

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень-квітень 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 448 звернень громадян, а саме: поштою(електронною поштою) – 37 , за допомогою засобів телефонного зв'язку – 66; через ОДА – 17;  через Кіровоградський обласний контактний центр – 83; через Урядову гарячу лінію – 174 та 67 жителів району побували на особистих та виїзних прийомах заступників голови районної державної адміністрації.

У січні-квітні  2016 року у зверненнях всього порушено 454 питання, а саме:

-         аграрна політика і земельні відносини – 32 звернень, щодо оформлення державних актів на землю, видачі майнових паїв в натурі;

-         транспорт і зв’язок – 25, щодо телефонізації квартир та пільгового перевезення пасажирів;

-         соціальний захист - 160, стосовно призначення, перегляду розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати, надання матеріальної допомоги, роботи закладів соціального захисту, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидій;

-         праця і заробітна плата – 7, щодо працевлаштування;

-         охорона здоров'я – 15, стосовно роботи МСЄК, визначення групи інвалідності, неправомірні дії працівників охорони  здоров'я;

-         комунальне господарство – 85, щодо плати за житло та комунальні послуги, експлуатації та ремонту житла, теплопостачання, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій;

-         житлова політика –12, стосовно поліпшення житлових умов;

-         інші питання – 118.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

           Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються в газеті «Долинські новини».

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109   «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом    січня - квітня 2016 року забезпечено:

- проведення 4 днів контролю, в рамках якого перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;    

- проведення 4 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня-квітня 2016 року прозвітували Пишненський, Суходільський, Першотравневий, Олександрівський, Новоолександрівський, Братолюбівський, Новогригорівський Другий, Маловодянський, Новогригорівський Перший, Лаврівський, Варварівський сільські голови та відділ освіти райдержадміністрації).

         Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

ДОВІДКА  про роботу із зверненнями громадян за січень-березень 2016 року 

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень-березень 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 345 звернень громадян, а саме: поштою(електронною поштою) – 21 , за допомогою засобів телефонного зв'язку – 56; через ОДА – 16;  через Кіровоградський обласний контактний центр – 69; через Урядову гарячу лінію – 141 та 40 жителів району побували на особистих та виїзних прийомах заступників голови районної державної адміністрації.

У січні-березні  2016 року у зверненнях всього порушено 363 питання, а саме:

-         аграрна політика і земельні відносини – 20 звернень, щодо оформлення державних актів на землю, видачі майнових паїв в натурі;

-         транспорт і зв’язок – 21, щодо телефонізації квартир та пільгового перевезення пасажирів;

-         соціальний захист - 116, стосовно призначення, перегляду розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати, надання матеріальної допомоги, роботи закладів соціального захисту, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидій;

-         праця і заробітна плата – 3, щодо працевлаштування;

-         охорона здоров'я – 7, стосовно роботи МСЄК, визначення групи інвалідності, неправомірні дії працівників охорони  здоров'я;

-         комунальне господарство – 78, щодо плати за житло та комунальні послуги, експлуатації та ремонту житла, теплопостачання, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій;

-         житлова політика –10, стосовно поліпшення житлових умов;

-         інші питання – 108.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

           Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються в газеті «Долинські новини».

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109   «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом     січня - березня 2016 року забезпечено:

- проведення 3 днів контролю, в рамках якого перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;    

- проведення 3 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня-березня 2016 року прозвітували Пишненський, Суходільський, Першотравневий, Олександрівський, Новоолександрівський, Братолюбівський, Новогригорівський Другий, Маловодянський, Новогригорівський Перший сільські голови).

         Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

ДОВІДКА  про роботу із зверненнями громадян за січень-лютий 2016 року 

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень-лютий 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 227 звернень громадян, а саме: поштою(електронною поштою) – 9 , за допомогою засобів телефонного зв'язку – 46; через ОДА – 11;  через Кіровоградський обласний контактний центр – 48; через Урядову гарячу лінію – 89; та 24 жителя району побували на особистих та виїзних прийомах голови і заступників голови районної державної адміністрації.

У січні-лютому  2016 року у зверненнях всього порушено 233 питання, а саме:

-         аграрна політика і земельні відносини – 12 звернень, щодо оформлення державних актів на землю, видачі майнових паїв в натурі;

-         транспорт і зв’язок – 13, щодо телефонізації квартир;

-         соціальний захист - 84, стосовно призначення, перегляду розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати, надання матеріальної допомоги, роботи закладів соціального захисту, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидій;

-         праця і заробітна плата – 2, щодо працевлаштування;

-         охорона здоров'я – 4, стосовно роботи МСЄК, визначення групи інвалідності, неправомірні дії працівників охорони  здоров'я;

-         комунальне господарство – 54, щодо плати за житло та комунальні послуги, експлуатації та ремонту житла, теплопостачання, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій;

-         житлова політика –5, стосовно поліпшення житлових умов;

-         інші питання – 59.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

           Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються в газеті «Долинські новини».

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

В районній державній адміністрації працює «гаряча телефонна лінія», відповідно керівництвом райдержадміністрації було прийнято 9 телефонних дзвінків та надано роз’яснення громадянам з порушених питань. Всього звернулось до «гарячої телефонної лінії» 46 громадян.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом     січня - лютого 2016 року забезпечено:

- проведення 2 Днів контролю, в рамках якого перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;    

- проведення 2 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня-лютого 2016 року прозвітували Пишненський, Суходільський, Першотравневий, Олександрівський, Новоолександрівський, Братолюбівський сільські голови).

         Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян за січень 2016 року 

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За січень 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 20 звернень громадян, а саме: поштою – 8 та 12 жителів району побували на особистих та виїзних прийомах голови і заступників голови районної державної адміністрації.

У січні  2016 року у зверненнях всього порушено 25 питань, а саме:

-         аграрна політика і земельні відносини – 3 звернення, щодо оформлення державних актів на землю, видачі майнових паїв в натурі;

-         транспорт і зв’язок – 1, щодо телефонізації квартир;

-         соціальний захист - 10, стосовно призначення, перегляду розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати, надання матеріальної допомоги, роботи закладів соціального захисту, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидій;

-         комунальне господарство – 2, щодо теплопостачання;

-         житлова політика – 1, стосовно поліпшення житлових умов;

-         інші питання – 8.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

           Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються в газеті «Долинські новини».

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» та від 28 липня 2010 року № 636 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898» забезпечено оперативне реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».

У січні 2016 рокудо районної державної адміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 44 звернення, через Кіровоградський обласний контактний центр - 28 .

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

В районній державній адміністрації працює «гаряча телефонна лінія», відповідно керівництвом райдержадміністрації було прийнято 5 телефонних дзвінків та надано роз’яснення громадянам з порушених питань. Всього звернулось до «гарячої телефонної лінії» 35 громадян.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом     січня 2016 року забезпечено:

- проведення Дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;    

- проведення засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня 2016 року прозвітували Пишненський, Суходільський, Першотравневий сільський голова).

         Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

           «Робота із зверненнями громадян у 2015 році» 

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів.

За 2015 рік до районної державної адміністрації надійшло 481 звернення від 1648 громадян (що пов’язано з надходженням 3-х колективних звернень з питання утворення спроможної територіальної громади від 546 осіб). З них: поштою            – 146 звернень, 171 громадянин побував на особистих прийомах голови і заступників голови райдержадміністрації та 164 - на особистих виїзних.  

За результатами розгляду надано 192 роз’яснення, відмовлено – 0, вирішено позитивно – 285 та вживаються заходи по 4 зверненнях.

За категорією авторів надійшло: 2 звернення від інвалідів першої групи,       4- від інвалідів другої групи, 2- від інвалідів третьої групи, 5- від дітей війни,          1 - від одиноких матерів, 14 - від багатодітних сімей, 3 - від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 5 - від ветеранів праці, 7 - від учасників бойових дій; 418- інші категорії.

За соціальним станом: 100 - від пенсіонерів; 3 - від робітників; 13 - від безробітних; 19 - від селян; 2 - від працівників бюджетної сфери; 1 - від підприємця; 343- інші.

У зверненнях які надійшли протягом 2015 року порушено  531 питання, а саме:

         з комунального господарства – 74 : здебільшого це питання експлуатації та ремонту житла - 9, теплопостачання - 16, щодо забезпечення гарячим та холодним водопостачанням - 13, щодо газифікації та електропостачання населених пунктів, будинків – 4 ,щодо будівництва та ремонту доріг,         вулиць - 7; інші - 19

з аграрної політики і земельних відносин – 108: це питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунків за здані в оренду паї - 28, діяльності селянських (фермерських) господарств – 9; видачі майнових                паїв – 19; інші – 50.

по соціальному захисту – 149: призначення, перегляд розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати - 14, надання матеріальної допомоги - 32,   призначення і виплати соціальної допомоги, оформлення субсидій - 46, виплати допомоги на дітей, аліментів – 5; роботи закладів соціального захисту, діяльність будинків – інтернатів, УТОС, УТОГ – 28; інші – 18.

транспорту і зв'язку – 23 : це питання щодо роботи пасажирського

транспорту - 3, пільгове перевезення - 1, телефонізація квартир, будинків - 11, надання поштових послуг – 8;

праці і заробітної плати – 16: стосовно працевлаштування та виплата допомоги по безробіттю - 6, звільнення та поновлення на роботі – 2, оплата       праці – 5; інші – 3.

         Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці.

           Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються в газеті «Долинські новини».

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» та від 28 липня 2010 року № 636 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898» забезпечено оперативне реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».

        У 2015 році до районної державної адміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 246 звернень, через  Кіровоградський обласний контактний центр - 203.

         Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

       В районній державній адміністрації працює “гаряча телефонна лінія”, відповідно керівництвом райдержадміністрації прийнято 90 телефонних дзвінків та надано роз’яснення громадянам з порушених питань. Всього звернулось до                   “гарячої телефонної лінії” 235 громадян.

       На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109        «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом      2015 року забезпечено:

- проведення 12 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;

- проведення 12 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

         - звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом 2015 року прозвітували керівники фінансового управління, відділу освіти, управління соціального захисту населення, управління економіки та розвитку інфраструктури, відділу житлово – комунального господарства ,служби у справах дітей райдержадміністрації, відділу культури, туризму та культурної спадщини, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, 1 селищний та 18 сільських голів.)        

          Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови рад району щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки.

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

 ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян у січні - жовтні  2015 року  

Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних  адміністрацій  та інших нормативних актів. 

За січень - жовтень 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 423 звернення громадян, а саме: поштою – 128 та 295 жителів району побували на особистих та виїзних прийомах голови і заступників голови районної державної адміністрації. 

У звітному періоді за категорією авторів надійшло  7 звернень від учасників бойових дій;  багатодітних сімей – 14;  дітей війни - 5,  від інвалідів першої - 2, другої - 4, третьої груп – 2,  учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС - 3, від ветерана праці – 7; одиноких матерів - 1. 

За соціальним станом – 95 - від пенсіонерів, 19 - від селян, 13 - від безробітних, 3 - від робітників,1 - від підприємця, 2 - від працівників бюджетної сфери. 

У січні – жовтні 2015 року у зверненнях всього порушено 460 питань, а саме: 

-  аграрна політика і земельні відносини – 98 звернень, щодо оформлення державних актів на землю, видачі майнових паїв в натурі, передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунки за здані в оренду паї, селянські (фермерські) господарства; 

- транспорт і зв’язок – 19, щодо  роботи пасажирського транспорту, пільгового перевезення пасажирів, надання поштових послуг; 

-  цінова політика, будівництво, містобудування, архітектура, підприємництво – 12; 

- соціальний захист - 127, стосовно призначення, перегляду розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати, надання матеріальної допомоги, роботи закладів соціального захисту, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидій, виплати допомоги на дітей, декретних, аліментів, визначення соціального стану та одержання пільг; 

-  праця і заробітна плата – 16, стосовно працевлаштування, звільнення та поновлення на роботі, виплати допомоги по безробіттю, оплати праці, виплата заробітної плати, розрахунків при звільненні; 

-         охорона здоров’я – 12, щодо визначення групи інвалідності, надання безоплатної медичної допомоги; 

-         комунальне господарство – 62, щодо експлуатації та ремонту житла, газифікації населених пунктів та будинків, теплопостачання, гаряче          та холодне водопостачання, будівництва та ремонту доріг; 

-         житлова політика – 13, стосовно поліпшення житлових умов, приватизації,  та інших операцій з житлом; 

-         екологія та природні ресурси – 8; 

-         сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт – 4; 

-         забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 11. 

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. 

За дорученням керівництва районної державної адміністрації звернення  громадян об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються, вживаються заходи щодо вирішення питань, що відносяться до компетенції місцевої влади. Особлива увага надається розгляду звернень учасників АТО, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 

           Графік прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці. 

           Виїзні прийоми громадян проводяться у відповідності до затвердженого графіка. Графіки виїзних прийомів громадян щомісяця публікуються  в газеті «Долинські новини». 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» та від 28 липня 2010 року № 636 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898» забезпечено оперативне реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію». 

У січні-жовтні  2015 року до районної державної адміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 192 звернення, через Кіровоградський обласний контактний центр - 157 . 

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації. 

На офіційному веб-сайті Долинської районної державної адміністрації систематично розміщуються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та графіки особистих і виїзних  прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. 

В районній державній адміністрації працює «гаряча телефонна лінія», відповідно керівництвом райдержадміністрації було прийнято 74 телефонних дзвінка та надано роз’яснення громадянам з порушених питань. Всього звернулось до «гарячої телефонної лінії» 200 громадян. 

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією протягом     січня-жовтня  2015 року забезпечено: 

- проведення 10 Днів контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян;  

- проведення 10 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян; 

- звітування керівників структурних підрозділів та голів рад району перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян (відповідно до затвердженого графіка протягом січня – жовтня 2015 року прозвітували керівники відділу освіти райдержадміністрації, фінансово управління райдержадміністрації, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, управління економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, служби у справах дітей райдержадміністрації, відділу культури, туризму та культурної спадщини райдержадміністрації, відділу житлово- комунального господарства, 16 голів виконавчих комітетів рад району). 

         Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до перспективного, квартального та місячних планів роботи районної державної адміністрації. 

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації, виданих за рішеннями колегій райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, міський, селищний та сільські голови рад району щоквартально інформують голову райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян. На підставі наданих інформацій готуються відповідні узагальнені довідки. 

Районна державна адміністрація продовжує проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

 

Підготувала інформацію керівник апарату РДА

Головко Тамара Павлівна

 

 

Дополнительная информация