Консультує Міністр юстиції:

“ Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”

Міністерством юстиції на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України з 26 червеня 2015 запроваджено пілотний проект, який надав змогу фізичним особам подавати заяви до відділів державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». Метою запуску сервісу є спрощення процедури отримання адміністративних послугу сфері державної реєстрації актів цивільного стану  та підвищення ефективності роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану.

Із 17 жовтня 2017 до пілотного проекту щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет долучилися всі відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області.

Через веб-портал кожен має можливість подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану наступні заяви: про державну реєстрацію шлюбу, про державну реєстрацію розірвання шлюбу, про державну реєстрацію зміни імені, про внесення змін до актового запису цивільного стану, їх поновлення та анулювання, про повторну видачу свідоцтв та витягів з державного реєстру актів цивільного стану громадян, або звернення щодо їх формування. Крім того, з використанням функціональних можливостей Веб-порталу користувач може здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати та часу з вказаних вище питань, а також з питань державної реєстрації народження, смерті.

Звертаємо Вашу увагу, що заяви повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаним під час її особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Адреса Веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»:  http://dracs.minjust.gov.ua

як отримати дозвіл на виїзд дитини за кордон

Добрий день! Хочу спитати вас поради. Ми з чоловіком вже 2 роки не живемо разом, офіційно розлучені. Наш спільний син живе зі мною. Аліментів мій колишній не платить. Слава Богу, можемо нормально жити без допомоги. Єдина проблема – не можу з сином поїхати відпочити за кордон, бо його батько принципово не дає дозвіл. Чи можна якось вирішити це питання?

Які правила виїзду осіб, які не досягли 16-річного віку?

Виїзд з України громадян, які не досягли 16-річного віку, здійснюється за згодою обох батьків  та в їх супроводі або в супроводі осіб, уповноважених ними, які на момент виїзду з України досягли 18-річного віку. 

Виїзд з України громадян, які не досягли 16-річного віку, в супроводі осіб, які уповноважені обома батьками, здійснюється за нотаріально посвідченою згодою обох батьків із зазначенням держави прямування та відповідного часового проміжку перебування у цій державі.

Як отримати дозвіл на виїзд за кордон дитини?

Найкращим варіантом є добровільне отримання такого дозволу. Згода батьків на виїзд громадянина України, який не досяг 16-річного віку, за кордон оформлюється у вигляді заяви, на якій справжність підпису батьків засвідчується нотаріально.

Для вчинення цієї нотаріальної дії можна звернутися до державної нотаріальної контори чи до приватного нотаріуса.

Якщо один з батьків принципово не хоче давати дозвіл?

За відсутності згоди одного з батьків виїзд дитини за кордон може бути дозволено на підставі рішення суду.

Позовна заява про надання дозволу на виїзд без згоди та супроводу одного з батьків подається в порядку цивільного судочинства до місцевого суду за зареєстрованим місцем проживанням або перебуванням відповідача.

За поданням заяви особа сплачує судовий збір у розмірі, передбаченому статтею 4 Закону України «Про судовий збір».

Які документи для цього потрібні?

У позовній заяві повинно бути зазначено:

  • мета виїзду дитини за кордон (лікування, відпочинок, відвідування родичів тощо);
  • період перебування за кордоном дитини;
  • місце перебування (проживання) дитини за кордоном;
  • факт відмови другого з батьків у наданні згоди на виїзд дитини за кордон.

До позовної заяви необхідно додати також докази, що підтверджують викладені в заяві обставини. Так, документами, що підтверджують мету виїзду дитини за кордон можуть бути довідка з лікувального закладу про те, що дитина потребує лікування за кордоном, туристична путівка, путівка в санаторій, запрошення від родичів тощо.

Зверніть увагу!

Міністерство юстиції розробило законопроект, який посилює відповідальність батьків, які ухиляються від сплати аліментів. Серед іншого, документом передбачається, що той із батьків, який не забезпечує свою дитину, а сума боргу перевищує 6 місяців, тимчасово втрачає право вирішувати питання виїзду дитини за кордон з тим із батьків, з ким дитина проживає, до погашення такої заборгованості.

Законопроект Верховна Рада розглянула і прийняла у І читанні. Нині триває підготовка до ІІ читання.

Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?

Ви можете звернутися за консультацією до Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, що знаходиться за адресою вулиця Дворцова 6/7, м. Кропивницький.

 

Консультує Міністр юстиції:

чи є законними побори в школах?

Доброго дня. Ви часто їздите в регіони і, мабуть, добре розумієте, як ми тут живемо. Зарплати у нас невеликі, за все доводиться платити, а тут ще й постійні побори в школі - то на канцтовари, то на миючі засоби, то на ремонт. Скажіть, будь ласка, наскільки вони законні й чи обов’язково їх сплачувати?

Стефанія Король

 

Чи мають право у школах брати кошти за навчання?

Стаття 53 Конституції України та статті 3 та 4 Закону України «Про освіту» гарантують право громадян на доступність освіти та право на безоплатну освіту у випадках і порядку, визначених Конституцією та законами України.

Держава гарантує усім громадянам України та іншим особам, які перебувають в Україні на законних підставах, право на безоплатне здобуття повної загальної середньої освіти відповідно до стандартів освіти. Так само держава гарантує безоплатне забезпечення підручниками (у тому числі електронними) й посібниками всіх здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників.

Хто має утримувати школу в нормальному стані?

Утримання та розвиток матеріально-технічної бази – а це будівлі, споруди, земля, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності – закладів загальної середньої освіти фінансуються за рахунок коштів засновників цих закладів.

Чи може школа фінансуватися за рахунок батьків?

Статтею 79 Закону України «Про освіту» визначено, що джерелами фінансування суб’єктів освітньої діяльності відповідно до законодавства можуть бути: державний та місцевий бюджети, плата за надання освітніх та інших послуг відповідно до укладених договорів, плата за науково-дослідні роботи (послуги) та інші роботи, виконані на замовлення підприємств, установ, організацій, інших юридичних та фізичних осіб.

Окрім того, заклади освіти можуть отримувати фінансування за рахунок доходів від реалізації продукції навчально-виробничих майстерень, підприємств, цехів і господарств, від надання в оренду приміщень, споруд чи обладнання. Так само школи можуть отримувати гранти вітчизняних і міжнародних організацій, дивіденди від цінних паперів, відсотки від депозитів і розміщення коштів спеціального фонду на поточних рахунках банків державного сектору.

Ще видами фінансування діяльності закладу освіти законом встановлено добровільні внески у вигляді коштів, матеріальних цінностей, нематеріальних активів, одержаних від підприємств, установ, організацій, фізичних осіб; інші джерела, не заборонені законодавством.

Тобто батьки мають право робити добровільні внески на потреби закладів загальної середньої освіти. При цьому заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

Чи можуть батьки контролювати ці витрати?

Закон також передбачає можливість здійснення громадського контролю у сфері освіти суб’єктами громадського нагляду, зокрема об’єднаннями здобувачів освіти, об’єднаннями батьківських комітетів та органами, до яких вони делегують своїх представників.

Що робити, коли вимагають сплатити кошти?

Враховуючи викладене, добровільні внески не можуть бути примусовими і вимірюватися фіксованими сумами. Вимагання коштів адміністрацією закладу загальної середньої освіти, педагогічними працівниками є незаконним та тягне кримінальну відповідальність відповідно до чинного законодавства. Якщо ви стали жертвою вимагання коштів – слід звернутися із заявою до місцевого відділку поліції.

Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?

За більш детальною консультацією звертайтеся до Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, що знаходиться за адресою вулиця Дворцова 6/7, м. Кропивницький.

 

Консультує Міністр юстиції:

визначення розміру пенсії

 

Павле Дмитровичу, вітаю Вас! Маю питання, яке турбує всіх тих, хто за кілька років збирається стати пенсіонером. Як розраховується нова пенсія?

Оксана Мельник

Яка формула розрахунку пенсії?

Розмір пенсії за віком відповідно до Закону «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» визначається за формулою:

П = Зп× Кс, де П – це розмір пенсії, у гривнях; Зп – це заробітна плата (дохід) застрахованої особи, визначена відповідно до статті 40 закону, а Кс – коефіцієнт страхового стажу застрахованої особи, визначений відповідно до статті 25 Закону.

Який мінімальний розмір пенсії за віком?

За наявності у чоловіків 35 років, а у жінок 30 років страхового стажу встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

З 1 січня 2018 року для осіб, які досягли віку 65 років, мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чоловіків 35 років, а у жінок 30 років страхового стажу встановлюється в розмірі 40 відсотків мінімальної заробітної плати, визначеної законом про Державний бюджет України на відповідний рік, але не менше прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Якщо страховий стаж менший, ніж 35 років для чоловіків та 30 років для жінок, - мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється у розмірі, пропорційному до наявного страхового стажу.

Для пенсій, призначених після 1 січня 2018 року, такий мінімальний розмір пенсії за віком (а саме, у розмірі, пропорційному до наявного страхового стажу, виходячи з прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом), виплачується після досягнення особою 65 років. До досягнення цього віку таким особам може бути призначена державна соціальна допомога на умовах і в порядку, визначених Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпечених сім‘ям».

Чи передбачене збільшення розміру пенсії за віком за понаднормовий стаж?

За кожний повний рік страхового стажу понад 35 років чоловікам і 30 років жінкам пенсія за віком збільшується на 1 відсоток розміру пенсії, обчисленої відповідно до статті 27 Закону (цією статтею визначається розмір пенсії за віком), але не більш як на 1 відсоток мінімального розміру пенсії, передбаченого абзацом першим частини першої статті 28 Закону. Наявний в особи понаднормовий страховий стаж не може бути обмежений.

Разом з тим для осіб, яким пенсія призначена до набрання чинності Закону «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи» (01.10.2011), крім тих, яким після здійснювався перерахунок з урахуванням заробітної плати за періоди страхового стажу після призначення пенсії:

  • мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється за наявності у чоловіків 25 років, а у жінок 20 років страхового стажу;
  • збільшення пенсії встановлюється за кожний повний рік страхового стажу понад 25 років чоловікам і 20 років жінкам.

Який максимальний розмір пенсії?

Максимальний розмір пенсії, призначеної на умовах законів України "Про державну службу", "Про прокуратуру", "Про статус народного депутата України", "Про наукову і науково-технічну діяльність не може перевищувати десяти розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність. Тимчасово, по 31 грудня 2017 року, максимальний розмір пенсії  не може перевищувати 10740 гривень.

Як відбуватиметься обчислення пенсії за віком?

 «З 1 жовтня 2017 року по 31 грудня 2017 року при призначенні пенсії застосовується середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчислена як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки із застосуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1,35 %.»

«З 1 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року при призначенні пенсії застосовується середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчислена як середній показник за 2016 та 2017 роки із застосуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1 %.»

У 2019 - 2020 роках показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, який застосовується для перерахунку пенсій, збільшується на коефіцієнт, що відповідає 50 відсоткам показника зростання споживчих цін за попередній рік та 50 відсоткам показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за рік, що передує року, в якому проводиться збільшення, порівняно з роком, що передує року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.

Збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, який застосовується для обчислення пенсій, передбачене частиною другою статті 42 цього Закону, проводитиметься починаючи з 2021 року.»

Який порядок визначення заробітної плати для обчислення пенсії?

Для обчислення пенсії враховується заробітна плата за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року.

За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.

У разі, якщо страховий стаж становить менший період, враховується заробітна плата за фактичний страховий стаж.

За вибором особи, яка звернулася за призначенням пенсії, з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії, виключаються періоди до 60 календарних місяців страхового стажу, з урахуванням будь-яких періодів незалежно від перерв та будь-якого періоду страхового стажу підряд за умови, що зазначені періоди в сумі складають не більш як 10 відсотків тривалості страхового стажу, врахованого в одинарному розмірі.

Додатково за бажанням особи можуть бути виключені періоди строкової військової служби, навчання, догляду за особою з інвалідністю I групи або дитиною з інвалідністю віком до 16 років, за пенсіонером, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, за період з 1 липня 2000 року до 1 січня 2005 року, а також періоди, коли особа підлягала загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню відповідно до пунктів 7, 8 і 9 статті 11 цього Закону.

Період, за який враховується заробітна плата, не може бути меншим, ніж 60 календарних місяців (крім випадків, коли період страхового стажу становить менше 60 місяців).

Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?

Для отримання детальнішої консультації звертайтеся до Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області за адресою вулиця Дворцова,6/7, м. Кропивницький.

 

Консультує Міністр юстиції:

визначення місця проживання дитини

Доброго дня, пане Міністре! За час спільного проживання ми з дружиною зрозуміли, що далі йти нам краще різними дорогами. На спільно нажите майно я не претендую, оскільки маю власне окреме житло. Однак, хотілося б роз’яснення стосовно того, як визначитися, з ким має проживати дитина? Як це питання регулюють законодавчі норми?

Рустам Халідов

Хто визначає місце проживання дитини?

Місце проживання дитини, яка не досягла 10 років, визначається за згодою батьків. Визначення місця проживання дитини, яка досягла 10 років, визначається за спільною згодою батьків та самої дитини. Якщо батьки проживають окремо, місце проживання дитини, яка досягла 14 років, визначається самою дитиною.

 

Чи потрібно підписувати якийсь документ?

Батьки за бажанням можуть укласти договір щодо батьківських прав та обов’язків того з батьків, хто проживає окремо від дитини.

Договір визначає умови утримання (аліментні зобов’язання), виховання, навчання, догляду, які спрямовані на забезпечення нормального фізичного, духовного, морального розвитку дитини, та може містити положення щодо місця проживання дитини.

Договір укладається в письмовій формі та підлягає нотаріальному посвідченню.

 

Хто і на яких підставах вирішує, коли батьки не доходять згоди?

Якщо мати та батько, які проживають окремо, не дійшли згоди щодо того, з ким із них буде проживати малолітня дитина, спір між ними може вирішуватися органом опіки та піклування або ж судом.

При цьому беруться до уваги ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов'язків, особиста прихильність дитини, вік дитини, стан її здоров'я дитини та інші суттєві обставини.

Дитина не може проживати з тим із батьків, хто не має самостійного доходу, зловживає спиртними напоями або наркотичними засобами, своєю аморальною поведінкою може зашкодити розвиткові дитини.

 

Як вирішити суперечку через органи опіки?

Один з батьків має подати службі у справах дітей за місцем проживання дитини такі документи:

  • заяву;
  • копію паспорта;
  • довідку з місця реєстрації (проживання);
  • копію свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу (у разі наявності);
  • копію свідоцтва про народження дитини;
  • довідку з місця навчання, виховання дитини;
  • довідку про сплату аліментів (у разі наявності).

Після обстеження житлово-побутових умов, проведення бесіди з батьками та дитиною служба у справах дітей складає висновок про визначення місця проживання дитини і подає його органу опіки та піклування.

Засідання комісій, які розглядають спори між батьками щодо визначення місця проживання дитини, проводяться у разі потреби, але не рідше, ніж 1 раз на місяць.

 

Як виглядає судова процедура?

Позовна заява подається до суду за зареєстрованим місцем проживання чи місцем перебування відповідача.

У суді необхідно доводити такі обставини:

  • відповідальне ставлення до своїх батьківських обов’язків;
  • стан здоров’я як батьків, так і дитини;
  • матеріальне становище батьків;
  • можливість забезпечення належних житлових умов;
  • сімейний стан батьків;
  • інші обставини, які мають істотне значення (шкідливі звички, графіки роботи, професія тощо).

 

Чи можна змінити місце проживання дитини без рішення суду?

Малолітня дитина має проживати у встановленому місці проживання, яке не може бути змінено самочинно.

Якщо один з батьків без згоди другого змінить її місце проживання, суд за позовом зацікавленої особи має право негайно постановити рішення про відібрання дитини і повернення її за попереднім місцем проживання. Виняток - наявність небезпеки для життя та здоров'я дитини у місці визначеного проживання.

Особа, яка самочинно змінила місце проживання малолітньої дитини, зобов'язана відшкодувати матеріальну та моральну шкоду, завдану тому, з ким вона проживала.

Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?

Для отримання детальнішої консультації звертайтеся до Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області за адресою вулиця Дворцова,6/7, м. Кропивницький.

 

 

Шановні працівники та ветерани місцевого самоврядування, депутати місцевих рад!

Прийміть мої щирі  вітання  з Днем місцевого самоврядування!

Майбутнє нашої держави неможливе без розвитку місцевого самоврядування. Ваша наполеглива і самовіддана праця, високий професіоналізм і компетентність, відповідальність та активна громадська позиція є гідним внеском у розбудову Долинщини , області, держави.  

Нехай надійними супутниками вам стануть розуміння і підтримка всіх територіальних громад.

Бажаю вам миру, міцного здоров’я, щастя, добра, нових звершень. Нехай цей святковий день додасть впевненості у завтрашньому дні, надасть натхнення для подальшої праці на благо людей  для розвитку нашого району!

Хай береже Бог ваші родини та Україну!

Голова Долинської районної державної адміністрації 

С.ОМЕЛЬЧЕНКО

Шановні ветерани і військовослужбовці

Збройних Сил України!

Дорогі долинчани – учасники АТО!

Щиросердно вітаю вас із професійним днем!

Збройні Сили України - надійна опора державності, якими пишається наш народ! Сьогодні ми перебуваємо на історично важливому етапі – наше покоління є очевидцем і безпосереднім учасником становлення справжнього українського війська, що демонструє зразки героїзму, відданості народові та вірності присязі.

Висловлюємо глибоку вдячність всім, хто причетний до військової справи, хто своїм служінням у Збройних Силах України вселяє впевненість кожного громадянина в збереженні найціннішого для кожної держави – незалежності, територіальної цілісності, віри в безпечне майбутнє.

Щиро бажаю вам, всім нинішнім і майбутнім захисникам рідної землі, ветеранам, їх сім’ям, близьким і друзям міцного здоров’я, добра, злагоди і достатку, а головне – мирного неба і благополуччя.

Голова районної державної адміністрації   

С.ОМЕЛЬЧЕНКО

 

Шановні працівники  районного відділу статистики!

Щиро вітаю вас із професійним святом –

Днем працівників статистики!

Реальний стан соціально-економічного розвитку Долинського району відображає статистика. Тому перед вами стоять складні завдання – забезпечити об’єктивну оцінку, широку гласність результатів соціально-економічних перетворень, можливість доступу всіх членів суспільства до різноманітної статистичної інформації. 

Ваша наполеглива, відповідальна праця є надзвичайно важливою загальнодержавною справою. 

Переконаний, що і надалі ви будете добре виконувати поставлені завдання, демонструючи глибокі фахові знання, досвід, відданість своїй професії.

Бажаю міцного здоров’я, особистого щастя, злагоди, добра і благополуччя в сім’ях.

Голова районної

державної адміністрації  С.ОМЕЛЬЧЕНКО

Шановні волонтери району!

Щиро вітаю вас із Міжнародним  днем  волонтера!

Волонтери Долинщини  - справжні патріоти рідної землі. Вони  не залишаються осторонь проблем нашої держави: це прості люди, учні, працівники та пенсіонери. Впевнений  - кожен мешканець  району вніс хоча б часточку себе, своєї душі і праці у спільну мету - допомогу нашим бійцям на Сході України.

Від усієї душі вітаю всіх учасників волонтерського руху в районі, бажаю життєвої наснаги, невичерпного оптимізму й віри у завтрашній день.

Будьте щасливі і наповнюйте щастям і добром життя інших людей!

Голова Долинської районної

державної адміністрації С.ОМЕЛЬЧЕНКО

Шановні жителі району з обмеженими фізичними можливостями !

Прийміть найщиріші вітання  з нагоди Міжнародного дня інвалідів!

Цей день нагадує нам, що поруч живуть люди з обмеженими можливостями, які потребують особливої уваги і яким ми маємо допомогти відчути себе рівними серед здорових співгромадян. Переймаючись буденними проблемами, ми повинні замислитися над непростою долею людей.

На щастя, поряд з ними є ті, хто хоче допомогти, і хто допомагає.

Хочу подякувати всім, хто опікується інвалідами. Адже надання їм щоденної підтримки і допомоги – реальний вияв людяності, любові до ближнього, милосердя.

Бажаю усім миру, міцного здоров’я, щастя, добробуту і родинного затишку.

Голова районної державної адміністрації 

С.ОМЕЛЬЧЕНКО

 

 

Шановні працівники Долинського відділу

Олександрійської місцевої прокуратури!

 

Щиро вітаю вас із професійним днем!

Обравши цю відповідальну професію, кожен із вас свідомо став людиною, яка чесно і сумлінно має служити високим ідеалам правової держави, бути взірцем чуйного ставлення і високого фахового рівня у відносинах з громадянами. Своєю безкомпромісністю, чесністю та професіоналізмом в роботі ви зробили вагомий внесок у розбудову нашої держави, заслужили визнання й повагу  в суспільстві.

Зичу  вам мудрості, мужності й наполегливості у відстоюванні конституційних надбань нашого народу.

Нехай завжди вас оточують любов та турбота рідних, прихильність друзів і колег, а одержимість та тверда віра допоможуть втілити в життя всі мрії і сподівання.

Голова  районної  державної  адміністрації          С.ОМЕЛЬЧЕНКО

 

 

 

Шановні жителі Долинщини!

25 листопада українці вшановують жертв Голодоморів, зокрема найстрашнішого голоду 1932-1933 років.

Досі не віриться, що таке могло бути в Україні, яка в усі часи славилася щедрими врожаями на зерно. І ось раптово зник хліб, люди залишились без зернини…Найчорніший час в історії нашої країни. Це був не голод, а голодомор.

Я звертаюсь до всіх жителів Долинщини: у вікнах своїх будинків, на вулицях міста , селища і сіл, у пам'ять про померлих від Голодоморів о 16.00 запаліть свічки. Нехай думка про всіх невинно знищених згуртує  живих, дасть силу та волю, мудрість і наснагу зберегти Україну заради життя поколінь.

Голова Долинської районної

державної адміністрації С.ОМЕЛЬЧЕНКО

Шановні жителі Долинщини!

Вчетверте 21 листопада ми з вами відзначаємо День Гідності та Свободи на честь двох видатних подій в історії нашої країни: Помаранчевої революції (2004 року) і Революції Гідності (2013 року).

Цього дня  кожен українець вшановує патріотизм й мужність наших співвітчизників, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року – лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору.

Низько вклоняємось героям Небесної Сотні, адже їх подвиг є неоціненним для України. Вшановуємо мужніх патріотів, які віддали життя за незалежність України в зоні АТО.

Кожен з нас повинен згадати про загиблих патріотів, адже пам’ять про героїв житиме вічно! А нашим громадянським обов’язком є будування нової, процвітаючої та незалежної Української держави.

Бажаю мирного неба над головою, єдності, благополуччя і добробуту вам та вашим родинам.

Голова Долинської районної державної адміністрації  С.ОМЕЛЬЧЕНКО

Шановні працівники сільського господарства, ветерани галузі!

Прийміть  мої найщиріші вітання з нагоди вашого професійного свята– Дня працівників сільського господарства!

Цей  хліборобський рік для  вас видався нелегким, сповненим щоденними випробуваннями та непередбачуваними ситуаціями.

Ви  з честю витримали всі іспити, показали  свою спроможність гідно відповідати на виклики сьогодення, і вкотре вийшли переможцями.

Щиро дякую вам, працівники сільського господарства, за любов до землі, мудрість і витримку. У ці святкові дні зичу вам і вашим родинам  миру, міцного здоров’я, благополуччя, злагоди, гарної погоди і наснаги на нові звершення.

Нехай у кожної сім'ї буде хліб і до хліба. Нехай долинські ниви і надалі радують нас щедрими врожаями.

Голова Долинської районної

державної адміністрації С.ОМЕЛЬЧЕНКО

 

Шановні працівники радіо та зв’язку !

Прийміть найщиріші вітання з нагоди професійного свята –

Дня працівників радіо, телебачення та зв’язку!

Радіо нашого регіону – це поєднання високих технологій і самовідданої творчої праці журналістів, редактора, операторів – усіх тих, хто забезпечує мовлення, даючи змогу жителям Долинщини бути у вирі найважливіших подій. Завдяки вашим професійним навичкам дізнаємося про події у країні, області, районі. Ваша праця допомагає людям відчути причетність до процесів сучасності, відкриваючи широкі можливості для людських контактів і спілкування.

Бажаю вам нових професійних звершень, миру, натхнення, благополуччя і злагоди. Радуйте слухачів своїми знахідками та досягненнями, залишайтеся завжди цікавими, не втрачайте своєї індивідуальності.

 Голова районної державної адміністрації     С.Омельченко

Шановні працівники культури, аматори та

майстри народного мистецтва району!

Прийміть найщиріші вітання у день вашого професійного свята - Всеукраїнського дня працівників культури та майстрів народного мистецтва!

Різноманітні фестивалі, свята народного мистецтва, численні конкурси, додають культурної слави Долинщині, роблять її  знаною за межами області, країни.

Тож нехай і надалі успішно реалізуються творчі ініціативи і нові культурні проекти.

Бажаю вам і вашим родинам миру, достатку і добра, щедрої долі, міцного здоров'я,  мистецьких перемог.

 Голова районної державної адміністрації  

Сергій Омельченко 

 

Шановні працівники соціальної сфери!

 Від щирого серця вітаю вас із професійним святом –

Днем працівника соціальної сфери!

Ваша праця скромна і не завжди помітна, але завжди  сповнена  душевного тепла, гуманізму, милосердя. За це вам шана і повага серед мешканців району, бо ви не байдужі до людських проблем, відкриті для спілкування з тими, хто потребує вашої допомоги.

Піклуючись про людину, її майбутнє, забезпечуючи надання соціальних гарантій і допомоги тим, хто потрапив у нелегкі життєві ситуації, ви робите вагомий внесок у розбудову демократичного  громадянського суспільства.

Переконаний, що вам вистачить снаги, витримки та професіоналізму для подолання всіх труднощів у справі поліпшення добробуту населення нашого району, соціального захисту тих, хто його потребує.

Бажаю вам творчого натхнення, здійснення всіх ваших задумів і мрій, щоб вас і надалі супроводжували милосердя та доброта, бажання та спроможність бути корисними людям!

 

 

Голова Долинської районної

державної адміністрації 

Сергій Омельченко

 

Шановні залізничники!!! 

Прийміть найщиріші вітання з нагоди професійного свята!

На сьогодні залізниця залишається найпопулярнішим і найдоступнішим видом транспорту, яким щодня користуються багато наших земляків. Ваша щоденна наполеглива і самовіддана праця є вагомим внеском у розвиток національної економіки.

З нагоди професійного свята бажаю вам, працівники і ветерани  залізниці, прихильної долі, вагомих здобутків, міцного здоров’я, миру та злагоди в родинах, невичерпної енергії, професійної удачі, оптимізму, душевної теплоти, здійснення всіх мрій і сподівань та подальшої плідної праці на благо людей та залізниці.

 

 

Голова Долинської районної

державної адміністрації 

Сергій Омельченко

 

Шановні працівники і ветерани автомобільного транспорту

і дорожнього господарства!

 

Вітаю вас  з професійним святом –

Днем автомобіліста і дорожника!

Важко уявити собі сучасне життя, господарську діяльність та побут кожної людини без автомобільного транспорту. У цій важливій сфері економіки району трудиться численна армія професіоналів, праця яких багато в чому визначає функціонування всіх галузей господарства, життєдіяльність населених пунктів Долинщини.

Ви докладаєте максимум зусиль для належної експлуатації та утримання в доброму стані транспортних артерій, якісного обслуговування жителів нашого краю, створення комфортних умов для всіх учасників дорожнього руху. Ваша нелегка та відповідальна праця заслуговує поваги.

Бажаю вам миру, міцного здоров’я, сімейного благополуччя, легких доріг, безаварійної успішної і стабільної роботи!  

 

Голова Долинської районної

державної адміністрації 

Сергій Омельченко

 

                                                  

 

Шановні працівники Управління поліції охорони

 в Кіровоградській області!

Щиро   вітаю  з  65 –ю річницею

від дня заснування ДСО

і   вашим професійним  святом!

 

У цей святковий день зичу вам радості, піднесеного настрою, посмішок!

Ви  люди мужньої і почесної професії. Ви оберігаєте від злочинних зазіхань мир і спокій долинчан, їхнє життя, здоров'я і майно, постійно захищаєте інтереси держави і громади.

Завдяки відповідальному ставленню до службових обов’язків, вмінню долати труднощі та за умови всебічної підтримки з боку жителів району ви з честю виконуєте поставлені завдання щодо зміцнення законності та правопорядку на Долинщині. 

Я вітаю вас зі святом. Нехай ваша служба буде безпечною і легкою. Миру, міцного здоров'я вам та вашим рідним,  довгих років життя у родинному колі, вірних друзів.

 

Голова Долинської районної

державної адміністрації 

Сергій Омельченко

 

Реєстр містобудівних умов та обмежень для проектування об'єктів будівництва

 

Роз'яснення щодо порядку отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Замовник, який має наміри здійснити будівництво індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 300 квадратних метрів, господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту та благоустрою на земельній ділянці повинен отримати будівельний паспорт забудови земельної ділянки (далі – будівельний паспорт).

Для отримання будівельного паспорта, замовник звертається до відповідного уповноваженого органу містобудування та архітектури (структурного підрозділу районної державної адміністрації, виконавчого комітету селищної, сільської ради) із заявою наведеної форми, до якої додаються:

- засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою або договір суперфіцію (під терміном «засвідчена в установленому порядку» мається на увазі або нотаріальне посвідчення документа або посвідчення документа керівником підприємства, установи, організації, що надає такий документ);

- засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову (у разі необхідності);

(зазначенні вимоги застосовуються у випадках, коли наміри забудови мають не всі співвласники земельної ділянки або домоволодіння. Крім того, зазначена норма, у вигляді договору суперфіцію, має бути задіяна у разі передачі права на забудову іншій особі, що не є власником земельної ділянки);

- ескізні наміри забудови; (виконується у довільній графічній та текстовій формі і містить інформацію щодо місця розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстаней до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасадів та планів поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік у систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);

- проект будівництва (розробляється та включається до будівельного паспорта лише за бажанням замовника).

Для внесення змін у будівельний паспорт, реалізація яких не перевищує граничнодопустимих параметрів, замовник звертається до відповідного уповноваженого органу містобудування та архітектури із заявою наведеної форми, до якої додаються:

- примірник будівельного паспорта замовника;

- ескізні наміри змін (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади та плани поверхів нових об’єктів із зазначенням габаритних розмірів тощо.

* у разі необхідності з метою конкретизації намірів забудови або уточнення містобудівної ситуації крім зазначених документів за згодою замовника можуть надаватись додаткові матеріали: топографо-геодезична зйомка, технічна інформація про існуючі на ділянці об’єкти будівництва, характеристики запланованих систем автономного інженерного забезпечення тощо.

Проектування на підставі будівельного паспорта здійснюється без отримання містобудівних умов та обмежень.

На підставі отриманого пакета документів структурний підрозділ уповноваженого органу містобудування та архітектури визначає відповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівній документації на місцевому рівні, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам та за його результатами протягом десяти робочих днів:

- комплектує будівельний паспорт схемою забудови земельної ділянки, яка виготовляється за наведеною формою;

- готує пам’ятку замовнику індивідуального будівництва вносить електронний витяг із матеріалів будівельного паспорта в базу даних містобудівного кадастру (у разі його створення) з присвоєнням йому індивідуального номера;

- реєструє будівельний паспорт у журналі реєстрації будівельних паспортів або автоматизованій системі електронного документообігу;

- надає замовнику примірник будівельного паспорта, підписаний керівником уповноваженого органу містобудування і архітектури або  надає відмову у видачі будівельного паспорту з відповідним обґрунтуванням.

НАДАННЯ БУДІВЕЛЬНОГО ПАСПОРТА ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НА БЕЗОПЛАТНІЙ ОСНОВІ

Після направлення замовником згідно із статтею 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» відповідного повідомлення до органів Держархбудінспекції України зареєстрований будівельний паспорт є підставою для виконання будівельних робіт.

Проект «Підвищення енергетичної ефективності та стимулювання використання відновлювальних джерел енергії в агро-харчовій промисловості та інших малих та середніх підприємств в Україні» 

РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо порядку отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

Фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва (далі – містобудівні умови і обмеження).

Містобудівні умови та обмеження – документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством

та містобудівною документацією.

Для отримання містобудівних умов та обмежень замовник звертається до відповідного уповноваженого органу містобудування та архітектури (структурного підрозділу районної державної адміністрації, виконавчого комітету міської ради) із заявою установленої форми, до якої додаються:

засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою

(документом, на підставі якого використовується земельна ділянка для будівництва, може бути державний акт, свідоцтво про право власності на землю,

договір оренди/суперфіцію; під терміном «засвідчена в установленому порядку» мається на увазі або нотаріальне посвідчення документа, або посвідчення документа керівником підприємства, установи, організації, що надає такий документ);

ситуаційний план-схема щодо місцезнаходження земельної ділянки

(виконується у довільній графічній формі на викопіюванні із матеріалів містобудівної або картографічної документації);

викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000;

кадастрова довідка з містобудівного кадастру (у разі наявності);

черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру – у разі відсутності містобудівного кадастру);

містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками запланованого об'єкта будівництва.

Порядок надання містобудівних умов та обмежень та перелік об'єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затверджено наказом Мінрегіону від 07.07.2011 № 109, зареєстрованим у Мін’юсті 22.07.2011за № 912/19650.

На підставі отриманого пакета документів структурний підрозділ уповноваженого органу містобудування та архітектури визначає відповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівній документації на місцевому рівні, державним будівельним нормам, стандартам і правилам та за його результатами протягом семи робочих днів:

НАДАННЯ МІСТОБУДІВНИХ УМОВ ТА ОБМЕЖЕНЬ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НА БЕЗОПЛАТНІЙ ОСНОВІ

Містобудівні умови та обмеження є чинними до завершення будівництва об'єкта і не можуть бути зупинені у зв’язку з розробленням, внесенням змін або оновленням містобудівної документації на місцевому рівні

 

Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1330-11

 

 

06.06.2017 Види послуг для роботодавців

 

06.06.2017 Додаткові заходи сприяння зайнятості внутрішньо переміщених осіб 

 

06.06.2017 Інформування державної служби зайнятості при вивільненні працівників

 

06.06.2017 Легальне оформлення трудових відносин

 

06.06.2017 Стимулювання роботодавців до створення нових та збереження існуючих робочих місць

 

06.06.2017 Соціальні зобов'язання роботодавців

 

06.06.2017 Добір працівників за сприянням державної служби зайнятості

 

06.06.2017  Забезпечення роботодавців кваліфікованими кадрами

 

06.06.2017 Спияння зайнятості внутрішньо перміщених осіб

 

06.06.2017 Застосування праці осіб з обмеженими фізичними можливостями

 

06.06.2017 Недопущення дискримінації у сфері зайнятості

 

06.06.2017 Профілактика настання страхових випадків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Паспорт УСЗН

Дополнительная информация